Inainte de a ne solicita asistenta in problema
dumneavoastra, va rugam sa verificati daca ati urmat toti pasii de instalare
sau activare prezentati in link-urile primite pe email!
Atentie! Ne-ar ajuta enorm sa respectati cererea de asistenta si sa completati cu seriozitate toate campurile, inclusive atasarea de poze.
Orar de solutionare:
Intre orele 09:00-17:00 / Luni-Vineri
- De regula, incercam sa va ajutam in cel mai scurt timp posibil, insa durata medie de solutionare este de aproximativ 30-45 minute din momentul cererii.
Cui oferim asistenta?
Oferim asistenta tehnica pentru rezolvarea problemelor aparute la activarea licentelor in perioada de garantie, achizitionate de la compania noastra. Totodata, nu oferim suport dupa prima activare a respectivelor licente.
Cum o sa raspundem la solicitari?
O sa va raspundem in prima faza prin email, astfel o sa avem un istoric al asistentelor. Daca intampinati probleme de activare sau instalare in continuare, o sa va contactam telefonic.
Asistenta remote?
Asistenta la distanta (remote) se va realiza cu ajutorul
programelor AnyDesk sau TeamViewer, doar cu acordul clientului. Daca nu primeste
acordul, asistenta se va face prin email.
Va multumim,
Echipa GTSoft.ro